Du'e'fö'fet fö'o'träna!

Tror ni man känner sig som en sådan där sund hurtbulle när man måste avbryta ett BodyCombat-pass efter tjugo minuter för att det känns som att maginnehållet vill använda munnen som nödutgång?...
Jag gjorde i alla fall inte det.
Här har man liksom laddat hela dagen för att gå och banka skiten ur sin egen spegelbild, och så blir man avbruten av några finska pinnar och lite kaffe!
Jag som hade laddat med en bra lunch, så kom mamma och Liza och fikade - vad ska jag säga? Jag är inte den som spottar på kakfatet. Jag borde ju ha lärt mig att man inte äter kakor och dricker kaffe 75 minuter innan ett konditionspass!

Sen mötte jag Ludde och vi gick hem till mig och Oskis och tittade på Håkan Hellström-Dvd:n från P&L -09. Magisk.
Sen övrtalade jag de andra (Kim, Oskar och Ludde) att vi skulle titta på Saw 3. Efter ca tjugo minuter så övertalade jag dem att stänga av filmen - den var bara osmaklig!
Så vi tittade på Texas chainsaw massacre istället, jag vill inte påstå att den var mer smakfull, men de tvingades inte att sticka ner händerna i syra i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Cattis

Usch ja Elin, dem där Saw-filmerna fattar jag mej ICKE på!! jag har inte ens sett 1:an haha, jag pallar inte., är för MYCKET, jag blir rädd och äcklad i mår skit, o en film man blundar sej igeom är ingen ide att se...Johannes tycker jag är löjlig men jag tycker han kan vara en snapphane :p



ses på fredag gumman på festen:)



kram

2010-02-23 @ 22:29:32
URL: http://cahtrinea.blogg.se/
Postat av: Simon

Vill minnas att jag kollade på Texas Chainsaw massacre EXTENDED själv i källaren.. Tror banne mig jag stängde av typ 10 min ifrån slutet i ren panikskräckslamslagning

2010-02-24 @ 21:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0