Vill bo på Easystreet, aldrig riskera nåt, aldrig växa upp.

Ja, så fullt upp har jag haft att jag inte har hunnit dela med mig av mina företaganden till er.
Vi hade fest i fredags hemma i lägenheten. Det var riktigt kul! Ja, hela kvällen i sin helhet var faktiskt riktigt trevlig. Det finns sinte så mycket mer att säga om det.

Igår var jag ute med Malin och Alvin och åt lunch. Han har blivit så stor, gudmors lilla skräp! Jag tror att jag ska låna honom snart och gå ut och milfa lite på stan, för det är ganska sjukt hur dn lille gynnaren drar åt sig uppmärksamhet genom att bara flina, peka och göra gutturala utlåtanden.
Sedan gick jag hem till en lägenhet som luktade testosteron och svettig frustration, skapade av tre killar (21 år gamla) som sitter och spelar WoW. Jag klarade inte av det speciellt länge, så jag slängde ihop en kycklingsallad och åkte hem till Vika. Sedan åkte jag till Hedemora och buggad. Yay!

Idag så var det först tänkt att jag skulle åka til Skultuna och bugga, men det går nog inte, eftersom jag har skola imorgon. Så jag går på bio med mamma istället och tittar på "It's complicated"!

Nu ska jag äta lunch. Sedan ska jag hem och sparka liv i Oskar så att vi kan tokstäda lägenheten!!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Simon

"testosteron och svettig frustration" -by Calvin Klein (jag hade köpt den!)

2010-02-24 @ 22:14:53
Postat av: Elin Jernberg

Haha! Mötte den dina förväntningar?

2010-02-24 @ 22:57:12
URL: http://alotlikelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0