19:e Juli. Dagen som inte borde räknas.

Nej, jag studsade inte upp ur sängen imorse, jag tryckte på snooze (som törneros) flera gånger...
Men det är kanske inte så konstigt eftersom jag kom hem från Älvdalen vid midnatt, och det var det LÄTT värt. Jag har blivit sminkad och plåtad av så himla duktiga människor - det är sådant som gör att modellande blir utvecklande och roligt. Jag har varit så trött på modellande nu ett tag, no offence men gör jag en enda porträttsession till så börjar jag gråta! Jag vill göra andra saker nu, sådant som jag inte gjort förr. Så tack Cecilia och Peter för en jätterolig dag!

Så ja, dagen idag har alltså varit ganska seg. Ändå så känns det som att jag jobbar med en helt annan energi nu för tiden. Jag VILL verkligen ha något att göra hela tiden och dagarna går fortare och blir så mycket mer givande. Nu är det inte långt kvar, på fredag åker jag till småland och sedan vidare till Gotland! Jag blir borta i tre veckor - så det blir nog inte så mycket bloggande.

Nu ska jag bara vänta på att min mat blir färdig sedan ska jag gå till Paulina och äta godis och titta på film. Jag kan leva med det.


Kommentarer
Postat av: Marit

Hann du se tillräckligt av "stan" för att kunna göra en utvärdering? Eller åkte du bara i genom... som alla säger om Älvdalen.



När får man se bilderna? :)

2010-07-22 @ 19:46:42
URL: http://maritlarsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0