Då och nu - och allt därimellan.

Imorgon åker mamma, pappa och Liza hem till mitt älskade dalarna igen. Jag blir kvar här i småland, hos mormor, morfar och alla kusiner. Jag ska bo hos en av mina mostrar - den blir nog himla bra faktiskt!

Pappa köpte en sovsäck och en sådan där riktigt stor ryggsäck till mig idag. Ni vet en sådan där som sträcker sig från huvudet ner till knävecken! Groteskt stor och underbart praktiskt. Jag gillar pratktiskt, det hör väl till åldern. På fredag fyller jag 22 år, jag har knappt tänkt på det faktiskt. Det är så konstigt - när jag var liten så kunde jag inte förstå hur vuxna människor kunde vara så oberörda av sina egna födelsedagar! Födelsedagen och julafton var de två dagarna som resten av året kretsade kring. Jag riktigt oroade mig för den dagen då folk slutade fira min födelsedag med pompa och ståt. Nu känns det ganska naturligt.

Stay tuned för vidare uppdateringar. Vet inte när - men det kommer la.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0