I didn't say I was pretty!

Någonstans, någon gång så bestämde jag mig för att tycka att vänner som försökte värva mig till olika "gratis-sajter" (för att de själva skulle få värvningspoäng) var dåååliga vänner...

Sedan blev det fredag den 19 mars, och pengarna på mobilen tog slut innan anledningarna att sms:a gjorde det.

Då slöt jag en pakt med djävulen och postade en länk på min blogg där jag bad vänner, bekanta, bloggläsare och annat löst folk att bli medlemmar på smslandet.se där man kan skicka gratis sms...

Ni blir medlemmar, jag får poäng... Mindre hycklande än såhär blir det inte. Usch, jag känner mig smutsig!

 . . . . . >>>>HÄR<<<<. . . . . .


förlåt

Kommentarer
Postat av: Cattis

hehe är redan medlem där så :p

2010-03-20 @ 15:05:42
URL: http://cahtrinea.blogg.se/
Postat av: Mia (bad_kidney)

haha, du är för charmig du vännen ^_^

2010-03-20 @ 17:47:01
URL: http://badkidney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0