kids on the run

Nu sitter jag och försöker förstå att skolan snart är slut. Hela nästa vecka sitter jag med min hemtenta. Sen är det klart, sen har jag sommarlov!
Fast jag har en liten kompletteringsuppgift som ska lämnas in också, no biggie. Man kan ju tycka att om den nu är så liten så borde jag ju redan ha gjort den. Sen kan man skjuta upp den också, och jag har liksom valt att göra så.

Sist jag skrev så skulle jag till Uppsala och hälsa på syster och se Billie the vision and the dancers. Förväntningarna var skyhöga, ändå blev det roligare än jag vågat hoppas på. Uppsala är en UNDERBAR stad och min lillasyster har helt underbart roliga och trevliga vänner.

Jag kom hem därifrån med nya kläder, nya intryck och 28 myggbett - på ena benet!

Det har hänt mycket nu. Min söta Oskis ska flytta ifrån mig - hem till Hargshamn. Och eftersom jag inte har råd att själv betala hyra för en trea i Faluns innerstad så måste jag flytta. Jag kommer att sakna Oskis, och visst kommer jag att sakna att bo centralt, men samtidigt så känns det spännande och kul att flytta in i en egen liten lägenhet igen. Jag kommer förmodligen flytta ut ur lägenheten samtidigt som mamma och pappa flyttar ut ur huset i Vika - mitt barndomshem. 

Så ja, förändringens vind blåser - och det är väl lika bra att släppa draken och låta den hänga med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0