Må alla dina barn födas missbildade ditt satans bottenskrap till människa!

Men helvetesjävlarövböldspung! Jag tror fan inte på karma, för om det hade fungerat så hade någon lämnat in min mobil i baren eller till karaokevärdinnan (så, nu fick ni reda på vad jag gjort ikväll) men nej. Nej, för det är något bottenlevande äckeldrägg och fruktansvärd avart till skitmänniska som tycker sig ha rätt att ta den! Jag blir så matt...

Det är ju inte så att jag längtar efter saker att spendera pengar på. Tack och lov så fixade jag drulleförsäkring för några månader sedan! Det jobbiga är ju att anmäla telefonen som försvunnen, spärra den, gå till försäkringsbolaget (tur att jag bor 100 meter där ifrån!)... ÅÅÅÅH, KAN JAG INTE BARA FÅ TILLBAKA DEN!?

Förövrigt har kvällen varit oerhört trevlig. Neze fyllde år så vi började kvällen hos henne - med tårta och kaffe. Så som vuxna människor gör. Sedan åkte vi ner till krogen och sjöng karaoke, alla var nyktra och vi hade otroligt trevligt när vi satt och illustrerade alla sångtexter med tillhörande rörelser - det är också vuxet.

Tack för ikväll tjejer!

Kommentarer
Postat av: Cattis

men tack själv gumman ^^



vi hade riktigt kul och det kändes verkligen vuxet hemma hos neze:) sånt är skönt att känna ibland:)

2010-05-17 @ 15:09:34
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0