the days we filled with life.

Oj oj oj, nu har det gått sådär lång tid igen. Jag ska försöka sammanfatta lite.
Förra fredagen var Ida (min syssling) hemma hos mig och drack vin och åt mat, sedan åkte vi in till krogen. Det var s to the weet! Helgen fortsatte härlighetens tecken, på lördagen var jag på:
SURPRISEPARTY FÖR MARTIIIIN! Det var trevligt det ska ni veta, det var lite dansare där så jag fick dansa, vilket gjorde att jag inte hann dricka så mycket, vilket gjorde att jag var pigg dagen efter när det var dags att åka på dop -  det var Sandras lilla knodd Elliot som döptes. Vi fick lov att åka tidigare från dopet för att jag skulle hinna till till tågstationen. Därifrån åkte jag och Kim till Göteborg och hade fyra underbara dagar med hans fina vänner och underbara föräldrar. Jag ville inte åka därifrån på torsdagen.

På fredagen jobbade jag med spysmak i munnen hela dagen för att jag var så nervös - eftersom jag skulle göra stand-up på Arenan på kvällen. Det gick jättebra, eller ja - jag gjorde inte bort mig fullständigt. Vilket jag är nöjd med.


Bilden är tagen av Arenan


I lördags var jag på sittning på Kåren med mina kära lärarstudenter och underbara fösarvänner. Fruktansvärt kul!
Idag har jag varit i skolan, och efter det så var jag på stand-up-workshop på Kåren. Det var så HIMLA kul och känns helt rätt för mig eftersom jag verkligen vill satsa på det här med Stand-up! Den 24:e ska jag göra ett framträdande på Kåren coh den här gången får jag bestämma själv hur länge jag ska hålla på. Vilket känns skönt, jag fick bara stå på scen ca fem minuter på Arenan - vilket var stressat.

Nu sitter jag och väntar på att min lover ska komma hit och hålla om mig.

Mitt liv är ett enda stort förverkligande just nu, det är intensivt - men det är då man lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0