Man måste dö några gånger innan man kan leva

Igår var jag och mamma på tjejkväll på stan. Nästan alla affärerna hade bra erbjudanden och rabatter som lockade. Jag köpte dock bara ett par skor, utan rabatt. Jag är inte bra på att handla billigt, fast å andra sidan så är det på tiden att jag lägger ner pengar på ett par riktigt bra skor. Jag HATAR verkligen att köpa skor, det är så fruktansvärt tråkigt!

Ann Westin upträdde i alla fall, hon är rolig hon! Hon använde mest gamla skämt som man hört för flera år sedan, fast det kanske inte finns någon anledning att ändra något som fungerar.
Ikväll kommer min syssling Ida hem till mig, vi ska laga mat, dricka vin, titta på Idol och sedan åka ner på stan och titta in på krogen en sväng! Imorgon ska jag också ut på galej och på söndag ska jag på dop. Sen på kvällen åker jag och Kim till Göteborg. Vila kan man göra i graven. Det ska bli så himla kul att träffa alla hans vänner och hans familj!
Medan ni blir avundsjuka så kan ni lyssna på den här låten och fundera ut varför jag är så hejdlöst förälskad i det här kalla gitarrsoundet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0