Red red wine!

Åh, vilken underbar dag det har varit! Nog för att det är jobbigt att kliva upp tidigt, men det är roligare nu när jag har sällskap av världens finaste människa.

Nu är jag i princip klar med planeringen av alla mina lektioner - jag ska till och med få konstruera provet de ska ha sen, fast inte helt själv. Jag har - även denna gång - haft turen att få en helt underbar handledare. Vilket känns enormt bra!
Okej, det är en massa saker som jag borde göra som jag inte har gjort - gällande min egen skola.
Men äh, jag har klarat mig de tre senaste terminerna - med precis lika mycket ångest. Så vafan, det här klarar jag nog.
Det känns extra mysigt att sitta här framför datorn och dricka vin, fuldansa och vänta på Malin, som ska komma hit och dricka mer vin med mig sen. (jag var bara tvungen att smaka på vinet först så att det inte smakar äckligt, och det gör det inte)
Imorgonhänderdetimorgonhänderdetimorgonhänderdet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0