You shall not pass!

Sådär ja, upp ur skuggan för lite uppdatering.
jag vet att jag har låtit depprimerande - men jag har varit på en ganska mörk plats nu i några dagar. Det är fortfarande lite molningt, men jag vet att det kommer klarna. Jag tog tag i det och gjorde det enda jag kunde, och det gick bra. Det blir sådär ibland vet ni, när man försögt kartlägga eventuella skador before the impact och sedan inser att skadorna blev större än man någonsig trodde var möjligt. Det betyder inte att man dör, det betyder att man är mänsklig och sårbar. Det är bättre nu i all fall.

Åh, jag och Kim var och såg på Resident Evil: Afterlife i Gävle igår, i 3D! han tyckte den var dålig (typ)
Jag är hormonstinn och är nöjd bara jag får se en fruktansvärt cool och sexig kvinna slakta zombies med coola vapen! Ja, så är det - verkligheten är inte mindre primitiv än så, ens för en lärarstudent.



Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0