chirp chirp

Hey hey hey people! Våren har hälsat på en stund och hotat med permanent intåg, det var lögn - det brukar det vara den här tiden på året i Sverige. Jag gnäller inte i alla fall, jag kan gärna ha vinter ett tag till! Vårkänslorna har i alla fall börjat komma ändå, och DE vill jag ABSOLUT inte vara utan, när våren kommer börjar jag lyssna på britpop, slår aldrig fel. Jag börjar klä mig i mer färger och orkar också sminka mig allt oftare. Eller ja, förra våren är lite av ett undantag, en svacka i mitt liv kan vi kalla den. Jag tokblekte visserligen håret...




Men bortsett från det så skedde inga underverk... Eller var det kanske i höstas det gick snett? Jag fick för mig att beige var så hejdundrans hett. Men jag blev aldrig sådär snygg i beige som jag hade hoppats.


...Undra just om jag ska äta min mango ikväll, eller om jag ska låta den mogna liiite till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0